Fotos i vídeos

Fotos de la Caminada Solidaria 2013 a les Maleses ( 19/03/13)

- Equip Va per a tu! 201, al complert -

Feu clic aquí per veure l'àlbum de fotos:

fotos de José Ramón, l'Alfons, Lluis Gràcia, Carles de la Cruz i Mariona Bosch.

Vídeos de producció del nostre equip VA PER A TU! o producció aliena on surtim:

Totes les fotos del Sopar Solidari 2013 a:
Fotos de photocool a l'entrada:
Fotos del Saló:
Fotos dels assistents:
Fotos de la rifa de lots:
Fotos de les actuacions dels artistes:

VIDEO PROMOCIONAL SOPAR SOLIDARI VA PER A TU! 2013

Vídeo projectat durant el Sopar Solidari que el nostre equip VA PER A TU! va fer aquest darrer dia 1 de març, a la sala de l’ A.B.I., per presentar els components de l’equip d’enguany així com un resum de l’edició del 2012. Hem inclòs el v...ídeo promocional d’Intermón Oxfam Trailwalker 2013. Que ho gaudiu i no deixeu de col•laborar amb el nostre equip. Penseu en el que va dir Mahatma Gandhi “ quasi tot el que faci serà insignificant, però és molt important que ho faci”... fes-ho!!!

VIDEO DE LA PERTICIPACIÓ DE L'EQUIP VA PER A TU! A LA TRAILWALKER 2012

Vídeo resum de la participació del nostre equip Va per a tu! a l'edició de la Trailwalker 2012:

Fles clic a aquest link per veure el vídeo  en gran a YouTube:

13ª MARXA DELS CASTELLS DE LA SEGARRA

COPA CATALANA DE CAMINADES DE RESISTÈNCIA

Aquest diumenge dia 11 de Març de 2012 un grup format per 13 components Xtrem El Cim varem participar a la primera marxa de la Copa Catalana de Caminades de Resistència: la Marxa dels Castells de la Segarra de 54,400 km.

A les 7:00 h. es va donar la sortida després de sonar les traques indicant que ja podiem començar a caminar per aquells bonics paratges i així envoltats de camps durant tot el recorregut format majoritariament per pistes i algún que altre senderet l’equip Xtrem va anar guanyant terreny.

Aquest any hem sortit de Cervera amb un temps meteorològic explèndid i amb una brisa que s’agraia, rodejats d’un preciós ventall de colors: l’intens blau del cel i el tranquilitzador verd dels camps i nosaltres al mig completant aquest llarg arc de Sant Marti que formavem quan s’ens observava a distància fent ziga zages per aquells camins que ens portarien de poble en poble, parant de tant en tant per a marcar els 4 controls reglamentaris i menjant quelcom als avituallaments que cada any estan molt bé.

Veient de lluny tots i cadascún dels pobles pels quals acabariem passant, i deixant volar l’imaginació del que han viscut aquelles pedres amb força històries i tradicions. Nosaltres els varem travessar tot dient fins la propera.

I en arribar a Guissona varem entrar al poliesportiu-bar-restaurant, ja que a fora fins i tot havien possat el cartell amb el menú que feia honor quan s’hi entrava a tastar-lo. I després de dinar, el talladet, però abans de reiniciar la caminada ens varem fer la foto de grup estrenant unes samarretes molt “xules” ideals per a caminaires, corredors,  i muntanyencs.

Cap a Cervera que l’arribada ens espera !!!. Faltaven 17,200 km i aixó estava fet.

Un darrer cop omplim la botella d’aigua i un noi de l’organització ens diu que només falten 10 km., que a 5 kms. estava el quart i darrer control i despres 5 kilometrets més i la meta, feina feta.

Quina satisfacció caminar pel passeig de Cervera i veure el lloc d’on haviem sortit de nit ara amb un magnífic dia assolejat, i de fons el poliesportiu a on entregar la targeta dels controls, recollir l’obsequi com a record de la caminada: una tasa gravada ademés de la samarreta que ja ens havien entregat abans de començar la marxa.

Una marxa molt maca. Per a moltes marxes més !!!

Carme Salas

Divendres 2 -Març. Montcada i Reixac

cal esperar una estona a la descàrrega del arxiu

El passat dia 2 vàrem celebrar un sopar solidari amb l’assistència de més de 158 persones. El centre  A.B.I. ( Associació Benèfico Instructiva) de Montcada i Reixac ens va facilitar esplèndidament les seves instal·lacions i els agraïm tot l’esforç i treball que han realitzat per el nostre equip Va per a tu! iOTTO System Team .

Aquí podreu visionar el vídeo que hem muntat per presentar la realitat d’una situació d’emergència per la sequera a Àfrica i per donar a conèixer també l’Intermón Oxfam Trailwalker 2012 i el nostre equip.

El sopar va ser realitzat per la nostre companya d’equip Magda  Salat i el també cuiner Alfredo Figueroa, que van haver de fer un esforç  titànic en veure com les nostres perspectives d’assistència  és veien superades amb escreix, fins al punt que vàrem haver de tancar les inscripcions per limitació de l’aforament de la sala.

La nostre companya d’equip Mariona Bosch ens va oferir tres cançons del seu repertori musical i en Juan Fer també ens va completar la gala amb obres de guitarra clàssica. El ball va ser a càrrec del grup Balls de Festa Major de l’A.V. Terra Nostre de Montcada i Reixac.

Es d’agrair  els lots que empreses i comerços ens van oferir per ser rifats entre els assistents, és van vendre 300 tires de 10 números per repartir els 13 lots de la taula.

Podeu veure una tria de fotografies de l'esdeveniment a:

Tot  l’equip estem molt agraïts a tots els assistents per la seva col·laboració en el nostre treball per Intermón Oxfam.

Diumenge 12 -Febrer. Sabadell

El diumenge 12 de Febrer 2012 un grup de companys d’El Cim del quals dues noies formen part del grup “Va per a Tú!” que col.labora i participa a l’Intermon Oxfam Trailwalker varem participar a la Cursa contra el càncer de Sabadell que va tenir lloc al Parc Catalunya de Sabadell amb una distància de 5 km.
Ha estat un matí molt ben aprofitat: hem col.laborat, retrobat amb els companys, participat a la cursa i sobretot ens ho hem passat molt bé.
Una gran satisfacció, com sempre !!!

Carme

Dissabte 14-Gener. GR92 ( 8º etapa)

Aquest dissabte hem realitzat una sortida amb el Centre Excursionista El Cim seguint el GR92. concretament aquesta ha estat la 8ª etapa. El recorregut: Begur-Palamós, passant per Tamariu, Llafranc, Calella de Palafrugell i Palamós.

Les platges amb les seves cales d’aigua cristalina animen al que camina, els seus acantilats amb un fons d’un blau intens i desde on es poden veure el barquets i vaixells a motor dibuixar siluetes que ràpidament es perden en la llunyania.

També varem tenir l’oportunitat de visitar un poblat ibèric durant el nostre recorregut.

Ha sigut molt maco veure com de sobte i per uns moments varem deixar l’intensa blavor del mar per a passar a admirar el verd dels camps i als propietaris plantant i recollint la seva collita i acabar desembocant a la Platja del Castell a on varem dinar asseguts a les seves roques.

Els poblets encantadors amb les seves casetes blanques, amb flors donant un toc de color als seus blacons, enredaderes trepant per les parets i els terres empedrats.

Un dia meravellós amb unes vistes impresionants i una companyia genial.

Carme.

a sota a l'esquerra les nostres companyes d'equip la Dolors i la Carme