Equip Trailwalker 2013

CARME SALAS

Hola soc la Carme.  Estic encantada de tornar a retrobar-me amb els companys d’equip, aquest any amb la nova incorporació d’en Jaume per a tornar a contribuir a posar el nostre petit gra de sorra, el qual es pot transformar amb aquesta empenta que ens caracteritza, en una gran feina d’equip i una gran satisfacció en veure com aquestes persones necessitades d’un element vital per a tots, poden finalment tenir l’aigua al seu abast sense haver de desplaçar-se tants quilòmetres. Un pas nostre pot reduir el llarg recorregut diari que tenen que fer.

Aquest any he fet un llarg recorregut amb una gran companyia, indispensable per aconseguir grans objectius i estic contentíssima, ja que puc dir que els he assolit tots: la Copa Catalana de Caminades de Resistència, la meva 10ª Matagalls-Montserrat i la Trailwalker 2012. En arribar a la meta en cada repte, et fa recordar tot allò que has tingut que lluitar per a convertir-ho en realitat: l’esforç, l’entrenament, la mentalització, la preparació i sobretot el tenir amb qui compartir-ho encara ho fa més gran.

Crec que si ho podem fer per nosaltres mateixos, també podem fer-ho extensiu als qui de lluny tenen que treure forces d’on quasi bé no hi ha per a sobreviure.

Unim els nostres objectius i fem-los realitat. Hi tornem, acompanyeu-nos !!!

JAUME AREGALL I MIÑARRO

Nascut a Montcada i Reixac fa 39 anys, les primeres incursions a la muntanya des d’un punt de vista excursionista, vénen de la mà de Mn. Josep Maria Torres i el grup de joves que ell va conformar. La vall de Núria, la Garrotxa, la Cerdanya i Montserrat són els principals escenaris d’aquells anys.
Més endavant, ja a través de l’esplai parroquial, i com a monitor, afermo el contacte amb la muntanya alhora que inicio les participacions a la Marxa a Peu a Montserrat que organitza anualment El Cim, Centre Excursionista de Montcada i Reixac (en sumo 19 edicions fins ara). Des de 2004 sóc soci d’El Cim, que és on aferro el que per a mi és l’excursionisme: esport, coneixement del país (tant des d’un punt de vista cultural, com natural i també social) i companyonia.
Hi gaudeixo amb un ampli ventall d’activitats de muntanya que van des de les tradicionals excursions d’esmorzar i dinar de motxilla, sense preses, observant el paisatge i fotografiant tot allò d’interessant que ens ofereix la jornada, fins a les marxes de la Copa Catalana de Caminades de Resistència organitzada anualment per la FEEC, de llargues distàncies i a fer dins d’un temps marcat.
El Trailwalker 2013 és una motivació i un nou repte per a mi. Em motiva principalment l’objectiu solidari, però també el repte personal i col·lectiu: sortim, caminem, i arribem tots junts a meta després d’haver caminat 100 km, però això no és el principal; l’important és assolir els 1500 € mínims per poder participar-hi, per ajudar Intermon Oxfam i tot el seu voluntariat a assolir un repte encara major: millorar les condicions de vida de milers de persones que viuen en situació d’extrema pobresa.
Ancestralment provenim de la terra, i crec que és això el que en part fa que els amants de l’excursionisme convertim en addicció saludable el contacte amb la muntanya. Aquest vincle d’unió amb la natura es tradueix llavors en el que pregonaven les primeres guies de senders al nostre país: “un jorn de camí, una setmana de salut”. És en aquest sentit que dic sempre que la muntanya m’ha donat molt més del que jo mai li pugui aportar. Doncs bé, ara la muntanya i jo (i nosaltres) ens unim amb l’objectiu conjunt d’aportar el nostre granet de sorra per a un món millor a través del Trailwalker 2013 d’Intermon Oxfam. Va per a tu! Va per a ells! Ens hi ajudes?

CARLES DE LA CRUZ I MEDALLA

Aquesta és la meva segona Trailwalker amb  l’equip Va per a tu!. Aquest any s’ha incorporat a l’equip en  Jaume  i li ben asseguro que... experimentarà una sensació el dia de l’arribada a Sant Feliu de Guíxols que no haurà experimentat mai!.

Amb l’esport i la muntanya he gaudit de moments extraordinaris, d’aquells que mai s’obliden. La Traiwalkers i tot el treball d’equip que comporta assolir aquest repte humà i solidari, té un valor afegit que esclata en el moment de passar sota l’arc d’arribada a Sant Feliu desprès de 100km. Tot just estàs encara pletoric d’alegria, malgrat el dolor físic que no et deixarà durant dies, ja saps de tot cor que tornaràs l’any vinent. És el  premi a l’equip per saber arribar plegats, a el treball de recaptació de donacions i saber que un poble d’Africa gaudirà d’un pou d’aigua potable amb l’esforç de l’equip i de totes aquelles persones que ens van fer costat a la nostra il•lusió col•laborant en les nostres iniciatives.

Aquest any tornem, i us esperem a tots per estar altre cop amb nosaltres i INTERMON OXFAM. Sí, son temps difícils per a tothom, per això ara, més que mai, el vostre ajut té un valor incalculable. Des de avui fins al proper 21 d’abril de 2013, farem aquest camí tots plegats perquè l’equip Va per a tu! sou tots vosaltres!!!

DOLORS FERNÁNDEZ CABEZAS
Tinc 47 anys i des que tinc ús de raó m’ha agradat l’excursionisme. De ben joveneta vaig ser monitora de l’esplai del poble on visc i els caps de setmana feia excursionisme amb amics. Vàrem tenir la gran sort de pujar a alguns dels cims més espectaculars del Pirineu, guiats per l’aleshores president del CEC.

També vaig formar part del procés de creació del centre excursionista el Cim del meu poble, Montcada i Reixac. Després de fer una gran pausa mentre les meves dues filles eren petites, ara que ja són grans hi he tornat. He participat vàries vegades en la Montcada-Montserrat (52 km) i actualment estem fent el GR 92.
He fet pràcticament sencer el Camí de Santiago, el dels Bons Homes, i la majoria de caps de setmana camino totes les caminades i marxes populars que puc: des de la Viladrau - La Garriga o la Matagalls- Granollers fins a d’altres de més curtes per diversos pobles i racons de Catalunya.
Mai he corregut, tot i que, en pla anecdòtic, una vegada, amb una amiga, vàrem dir “i si correm la mitja marató Ripoll–Sant Joan de les Abadeses?” I dit i fet, la vàrem fer.
M’agrada caminar i gaudir de la natura en bona companyia, però mai m’havia proposat fer seguits més de 52 kilòmetres (Montcada- Montserrat).
Sé que la TrailWalker 2013 suposa un repte físic fora del comú, però crec que amb il·lusió, esperit d’equip i, és clar, tot l’entrenament que puguem, es pot assolir. I sinó, no serà per manca de ganes. Però per intentar assolir aquest repte necessitem la participació prèvia d’altres persones que col•laborin amb nosaltres per tal que tots plegats aconseguim un mínim de 1500€ que contribuiran a posar “el nostre granet de sorra” per tal d'ajudar a millorar la situació de pobresa dels més desafavorits.

MARIONA BOSCH (+ info) - equip de suport

Hola, amics!
Em dic Mariona, sóc de Barcelona, tinc 45 anys i sóc l’àvia de l’equip, ja que sóc la dona d’en Carles. Ens vàrem casar molt joves i ara tenim la sort de poder gaudir, a la nostra edat, de dues nétes precioses!
Sóc actriu (actualment em dedico sobretot al doblatge) i cantant i la meva relació amb el món de l’esport de muntanya és a través d’en Carles. M’agrada molt gaudir de la natura i sortir a passejar per a contemplar-la però no estic acostumada a fer molts kilòmetres caminant. Per tant, formo part del grup com a suport.

Estic segura de que gaudirem molt tots plegats treballant units per aconseguir la nostra fita!
Animeu-vos a col·laborar amb el nostre equip i ajudeu-nos a recaptar fons per millorar la vida dels menys afavorits, mitjançant la INTERMÓN OXFAM TRAIWALKER !!

MAGDA SALAT (+ info) - equip de suport

Hola! Sóc la Magda, tinc 48 anys, i sóc mare de dos fills adolescents, un d´ells adoptat de l´India. La meva passió, a part de la meva família, és la cuina.He fet molts cursos de cuina a les escoles Terra d´Escudella i Montserrat Seguí, però la meva formació ha estat a l´Escola d’Hosteleria Hofmann. Actualment estic estudiant Nutrició i Dietètica per la rama naturista. El món de l’alimentació i la salut m’interessa molt.

Formo part del grup de suport i espero ajudar-los a tirar endavant en tot moment. Crec que som un equip molt compenetrat i amb un gran somni que volem fer realitat.
M´agrada caminar i quan puc surto amb amics. Espero poder compartir estones de suport amb el meu equip.